90'lara harika bir yorum gelmiş

Az önce Onedio'da 90'ların sonunda haber olmuş bir çiftin hikayesini okudum. Tam bir nostalji yaşadım. Altta bir yorum çok hoşuma gitti. Nostaljinin dibini gördüm:

''Çocuklugumun haberleri. Aczmendiler, musa ve sarah, 

medyum memiş ve keto, kardak kayalıkları, sevimli düşman 

yunanistan, break dance, komançero, Turgut Özal'ın icraatın 

içinden'i falan . İğrenc mi desem tuhaf mı bilemedim. Hepsi 

bilinçaltımda yüzer hala.. En pasif, en sönük kuşaktık arada 

sıkıştık kaldık. Darbeden ürkmüş annelerin '' aman evladım 

hiç birşeye karışma '' dedikleri çocukları işte..Ne 68' lilerin 

isyanı ve heyecanı , ne gezideki çocukların muhteşem 

mizahi zekası. Zorla uyutulup, yorgan altından parliament 

gece sinemasını izlemeye çalışan, Nez kliplerinde 

milyonlarca doğmamış çocugunu kaybeden, şaşkın, ürkek 

bir kuşak işte...Televizyonda Reha Muhtar, müzikte kafayı 

sallayan Tayfun, sinemada Yaşar Alptekin'li lambada, beyaz 

ölüm , pis kaka eroin falan.. Düşünün artık gerisini.. İyi 

akşamlar Türkiye her nerede yaşanıyor ve 

yaşatılıyorsan...aptıbıdıbdıbıdıb.. Show tv sinema başlıyor. 

İnşallah Tosun Paşa'dır.''  

Yorumlar

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı