Beleş Nutella ve Haribo Reklamı

Bir kurabiye yaptım ki... Şimdiye kadar yediklerim kurabiyeyse bu başka bir şey. Normalde netten bulduğum her tarifi yarım ölçüyle yaparım. Artan yemeği sevmediğim için falan. İşte bir kişi olmaktan kaynaklı. Bu kurabiyeyi ölçüye sadık kalarak yaptım. Sadece esmer şeker kullanmadım. Çünkü o esmer şeker olayının pazarlama hilesi olduğuna inanıyorum. Vanilya esansı da alkolle yapıldığı için her evhanımı gibi vanilin kullandım. Bir de damla çikolata tadını sevmediğim için tablet sütlü çikolata kullandım. 3 çeşit kurabiye yaptım. Biri tarifteki.. Diğerine marshmallow ekledim. Ötekine de Nutella. Peripella ile falan yapayım demeyin, fakir gibi.










Yorumlar

  1. Günün Menüsü:Şeker Koması'na çok güldüm :))) ama bende deneyeceğim inşallah. Benim çocuklarda ilk gün yerler son5ra ağızlarına sürmezler. Mecburen ben yerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toz şeker, nutella, haribo, sütlü çikolata... öyle bir koma ki, bu kurabiyeden bir tane yesen doyuyorsun. Dün akşam yapıp kavanoza koydum. Sabah da yedim, öğlen de.. Canım sıkıldıkça gidip gelip atıştırıyorum. Ben de kek, poğaça falan olsa hayatta kalanı yemem de, kurabiyeyi yiyorum nedense.

      Sil
  2. ya tatlı kız,(53 yaşında bir teyzeyim) sizi nerden keşfedip geldim 2 gün önce şu an hatırlayamadım ama girdiğimden beri bir çok yazınızı okudum. bayıldım, bayıldım, bayıldıım.
    yazım dilinize, esprilerinize, aklınıza, herşeyinize. aah dekorasyonunuza tabii.. ilk içimi sıcacık yapan yazı o bayramda akıl veren sopalık akrabalar yazısı idi. düşünceniz aynı ben gibi diyeyim, siz anlayın.
    ben takibe alıyorum, yazılarınız kaçırmak istemiyorum. bütün yazılarınız zaten şeker koması. :)
    siz kedi hikayeleri sevmiyorsanız takip etmek zorunda değilsiniz. (karşılık için almıyorum takibe)
    koccaan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedileri çok severim. Ama malgöz olduğumdan kaynaklı, eşyalarıma zarar verirler diye kendileriyle aynı evde yaşayamıyorum. Zengin kociş bulduğumda, bir arsa alacağım, ortasına tek katlı bir ev yapacağım. Apartman hayatından kurtulduktan sonra sadece patili arkadaşlarımız değil, bütün Bremen Mızıkacıları çalacak, ben oynayacağım.

      Sil
  3. o kooccamaan sevgiler olacaktı. kucakta bir elim kedi tutuyor olunca böyle yanlışlar oluyor maalesef.

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle, hayatımda ilk defa beğenimi kendime saklamayıp yorum yaptığımı belirtmeliyim.ilk defa ne zaman ve hangi paylaşımınla seni keşfettigimi zorlarsam belki hatırlarım ama emin olduğum bir şey varsa o da harikasın.Kendimi genel anlamda sevmekle birlikte yazılarını okudukça senin gibi olma isteği uyandiriyorsun bende. Evli ve üç çocuk annesiyim,onlara senden bahsediyorum,yazdıklarını tebessümle okurken yakalandigimda.Turuncu buzdolabindan,çiçeklerinden, balkonundan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman kocana bahsetme. Vallahi kocalar, erkek arkadaşlar ve ana babalar beni sevmez pek. (Geriye kim kaldı?) Yoldan çıkarıcı olarak görürler.

      Sil
  5. Nutella da palm yağı diye bir şey varmış çok zararlıymis. Ben de artık fiskobirlik filan onlarınkini alıyorum acayip lezzetli hem de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olan her şey ya zararlı ya yasak mı demişti biri?

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı