JERICHO diye bir dizi izliyorum

ABD'de kıyamet kopmuş. Dünyada bir avuç insan kalmış. 

Hayattaki tek arkadaşın Heather sana açıkça Jason'dan 

hoşlandığını söyledi. Ve sen ne yaptın? Ona, tamam 

şekerim Jason senindir. Ben zaten oturup patlamada ölen 

nişanlımın yasını tutuyorum dedin. Ve sonra bir gün bile 

geçmeden tam bir kevaşe gibi gidip, Jason'la dans ettin, 

adamın kulağına fisir fisir fisirdedin, kulaklarını yalayacaktın 

neredeyse. Sarı saçlarından zaten sen suçlusun. Biz siyah 

saçlı garibanlar da dünyanın sonunda erkeksiz başımıza 

kalıp, kendi ekmeğimizi kendi son kullanma tarihi geçmiş 

unumuzdan, atık sularla yoğurup, yapmaya çalışalım. Sana 

Jason'un ekmek yapma fakribası kurar, üzülme.


(Not: Fisirdemek ne demek? Fisirdemek, bir kadının bir 

erkeğin (ya da tam tersi) kulağına eğilerek üfleye üfleye 

konuşması. )


(Bir daha not: The Walking Dead'i seven, bunu da sever. 

Ben bayılırım böyle kıyamet kopmuş, herkes ortadan 

kaybolmuş da bir avuş insan hayatta kalmak için saçma 

sapan şeyler yapıyorlu dizilere)





Yorumlar

  1. Hain karı.Arkadaşına mi ölen nişanlısına mi yanayım? Bilemedim ki... UGT

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı