Öncesi - Sonrası Denebilir

Eski kitaplıklarım

Yenileri geldi


Ev işi yapmayı sevdiğim tek zaman, dekor değişikliği yapacağım zaman










Kamera arkası bu da. Eski kitaplıklardan birini depoya indireceğim. Orada kiler dolabı gibi kullanacağım. Şu mavi olanı. Kahverengi camlı olanı boyayıp, mutfakta kullanacağım. Mutfaktaki erzak dolabı olarak kullandığım ''cismi'' ise, minicik bir kiler odası gibi gömme dolabım var. Oraya koyup, ayak altında olmaması gereken şeyler için kullanacağım. İş çok. Şu mavi kitaplığı depoya indirmem için biri el atsa ya?

Bu da buraya karışmış. Yargıcı'da beğendim. İndirimli hali 200 lira. Pahalı. Almam.

Yorumlar

  1. Merhabalar. Kitaplıklar bir harika. Özellikle renk... Vivense'de görmüştüm sanki. Oradan mı acaba ? Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Adsız. Daha mavileri (ya da füme mi diyelim) senin olsun.
      Google görsellerde gezinirken rengine vurulup, marangoza yaptırdım.

      Sil
    2. Alışveriş sitelerinden görmedim ama. Orayı net hatırlıyorum. Belki bir yabancı blog falan olabilir.

      Sil
    3. Şimdi benzerini bulur muyum diye bakınırken bunu buldum :)
      http://www.woodenbend.com/kalmia-mavi-kitaplik-dolap.html

      Fiyatı maşallah :) eminim sen çok daha uyguna yaptırmışsındır? Zeki ve zevkli olmak :)

      Sil
    4. Bu arada temennine kocaman amin :)

      Sil
    5. Anaaaa, Woodenbend marka olduğunu bilmiyordum. Kapitoneli puflarına bayılıyorum bu markanın. Hatta Brenda açık yeşil büyük boy pufunu çok beğenmiştim. 800 küsür diye vazgeçip, Hepsiburada'dan Lorence Home Sunset Puf almıştım. Şimdi baktım da Woodenbend sitesinden kitaplığa. Adana'ya teslimat yapmıyormuş. Ay götüm. Ay bir üzüldüm ki. Kız şuna baksana, öyle aman aman işçiliği olan ya da eskitme boyalı bir ürün değil ki.. Ben Adana'da ikisini 1000 liraya yaptırdım. Malzemesi de kıytırıboktan değil. Bakmalara doyamıyorum kitaplıklarıma. Bak bak öl Allah. Kitaplıklarım çalınmasın diye alarm mı taktırsam :D Bu görgüsüzlüğü bir de Ipad'im olduğunda bu seviyede yaşamıştım. Herhangi bir marangoz, Mudo gibi Tepe Home gibi yerlerdeki mobilyaları çok daha uygun fiyata yapar. Hiç para dökme. Ha paran yoksa da üzülme işte, onu demek istiyorum. :) Ben karyolamı, yemek masa ve sandalyelerimi de marangoza yaptırmıştım.

      Sil
    6. Adamların kendi ürünü olan puf, Hepsiburada'da tam 200 lira daha ucuz.:D İronik

      Sil
    7. :D :D Turuncu pufundan bahsediyorsun sanırım :p Senin aldığın da gayet hoş görünüyor o da aklımda :D İkisi 1000 tl çok iyi öğrendiğim çok çok iyi oldu . Ay yok istesem veririm de enayiliğe lüzum yok :p süper işçilik çıkarmış marangozlar. Hepsi süper görünüyorlar çünkü. Alarm meselesine gelince ,taktırsan yeridir. Çünkü baktığım markanın görüşünş olarak aynısı olmuş, düşünsene 1,850 x 2... İyi para. Bu paraya aldığını sanıp... Neden olmasın :D

      Sil
    8. Evet, evet, turuncu pufum. 230'a mı ne almıştım Hepsiburada'dan . Tamam, Woodenbend'deki kadar güzel değil ama yine de çok sevdim. Üstünde hopla zıpla bir şey olmuyor, yiyecek içecek dökülünce, bulaşık deterjanı ve süngeriyle halloluyor. E bütün gün yan gelip yatmaktan yorulan ayaklarıma da iyi geliyor. Bu mobilyacıların biri beni pazarlama müdürü olarak alsın bence.

      Sil
  2. Abooov şoklardayımmm... böyle de çatlatılmaz ki... attığın havanın etkisiyle sandalyeden düşüyordüm neredeyse... bi haber verseydin hazırlanırdık...vay vay vay diyor başka yorum yapamıyorum ... kitaplıklar bitirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hep hazır ol bence :P Giyinme odamın asil atmosferine uyum sağlamayan ayakkabılıklarımı da yolcu etmek istiyorum yakında.

      Sil
    2. Hah benim istediğim de bu kadarcık bi şey zaten ... öbür türlü damdan düşme bünyeye ağır geldi be hocam...yeni bi şoku önlediğin teşekkürler lady... buvarada facesiz hayat nasıl gidiyor?

      Sil
    3. Üye olduğum İngilizce öğretmenleri kapalı gruplarının dökümanlarını takip edebilmek için geri açtım. Orada paylaşılanlar benim için çok önemli. Ama Facebook kullanmaktaki tek maksadım bu olduğu için, arkadaş listemdeki 43 kişinin tamamını engelledim. Arkadaşsız, fotosuz, takma adlı bir Face hesap sahibiyim artık. Hayatım şu an faceli desem de yalan, facesiz desem de,,

      Sil
    4. Nokta yerine yanlışlıkla virgüle basma keyfi

      Sil
  3. çok beğendim. hem kitaplıkları hem sandalyeleri, masayı, halıyı, balkonu :)) güle güle huzurla, mutlulukla otur :)

    YanıtlaSil
  4. Ba yıl dım!!!! Süper maşaallah, iyi günlerde kullan, sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Hülya. Benden de sana sevgiler, selamlar..

      Sil
  5. Ama çok güzel bu kitaplıklar.. Sahane olmuş bayıldım güle güle kullan. Valla gorseli saklıyorum ben de yaptirirken fikir olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Ama çok güzel bu kitaplıklar.. Sahane olmuş bayıldım güle güle kullan. Valla gorseli saklıyorum ben de yaptirirken fikir olsun :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm