Genelde Bu Saatte 5. Uykumda Olurum ve Ağlamam

Bağırsağımdan geçen karpuz çekirdeğine, gece uykuyu 
nasılsa yarın iş yok diye ertelediğimde camdan karşı 
apartmanları izlediğimden aklımın en dibinden geçen 
magma çekirdeğine, işte bu beni çıldırtır diyebileceğim o 
belki kulaklara aman sen de ne var bunda gelen incir 
çekirdeğine kadar bilen birinin bana aşık olmasına ihtiyacım 
var. En utanç verici anılarımı harmanlayıp, gülmeceye 
dönüştürebilecek, bütün elalemci köşelerimi törpüleyecek, 
benimle Ebru Polat taklidi yapabilecek birinin bana aşık 
olmasına ihtiyacım var. Ama hangi şanslı bulmuş ki, her 
şeyiyle kendisini tanıyıp da seveni? Kendimizi sevdirmek için 
yatakta fahişe, ama penisi ilk kez gören bir fahişe nasıl 
oluyorsa ondan, mutfakta aşçı, ama takdir edilmeyi 
beklemeyen, sokakta hanımefendi, sevinince sıçraya sıçraya 
yürümeyen, birden komikli şarkı söyleyip, basamakları ikişer 
üçer atlamaya başlamayan olmaktan, biliyorum yorulduk.

''Beni sev sev de anlama
Dokun hisset ne olur sorgulama
Sakın beni yargılama
Yapma değiştirmeye çalışma '' (Tarkan)

Yorumlar

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm