Mini dizi tavsiyesi : The Slap


İşte asalet!
İzlediğim dizi The Slap'te, 40 yaşında dört dörtlük mutlu bir 
evliliği ve iki minnoş çocuğu olan Hector adlı bir adam, 
karısının asistanından hoşlanıyor. Kız da 18 yaşında. Henüz 
seks yapmadılar ama öpüşme, sarılma falan oldu.

Karısı Aisha, kocasıyla çocuklarıyla mutlu, çevresinde çok 
sevilen, güleryüzlü saygıdeğer bir doktor.

Aisha'nın kankitoşu Anouk (Dünyanın en iyi oyuncularından 
Uma Thurman), ihanete şahit oldu. Ve ne yapacağını 
bilemiyor. Bu konuyu Aisha'ya anlatmalı mı? Anlatmamalı 
mı? Sonuçta Aisha onun en yakın arkadaşı. Bu arada Anouk 
hiç evlenmemiş, çocuk yapmamış 40 yaşında zengin, güçlü, 
seksi bir kadın. Ne yapacağını bilemediği için psikiyatr olan 
yaşlı tontiş annesine gidiyor ve durumu annesine anlatıyor.

Annesi, arkadaşını seviyorsa mutlu olmasını da önemsemesi 
gerektiğini ve bu olayı hiç görmemiş gibi davranmasını 
söylüyor. Aisha'ya kocan seni aldatıyor desen ne olacak? 
Herkes daha mutsuz olacak diyor.

Anouk bunu kabul ediyor ama içi de tam rahat değil. Çünkü 
kankitoşu Aisha'yı çok seviyor ve mutsuz olmasını istemiyor. 
Aisha yokken, Aisha'nın kocasına, öylesine çocuklar nasıl 
diye baklmak için uğradım diyip, adama çok asil bir şekilde 
laf sokuyor. Mesela biz olsak ana avrat dümdüz gideriz. Bunu 
benim kankama nasıl yaparsın kıllı ayı???

Anouk, kendinden yaşça bayaa küçük bir çocukla takılıyor bu 
arada.
Neyse, Hector'a diyor ki, Hector, harika bir ailen var. Bu 
aileyi çok seviyorum. Siz bana annemden daha yakınsınız. Ve 
içimizde yaşça küçük biriyle uygunsuz bir ilişki yaşayabilecek 
biri varsa, bu ancak ben olabilirim. Çünkü benim etrafımda 
bundan zarar görecek kimse yok.

Hector: Bir şey yaşanmadı, diyor.

Anouk da, seni severim Hector. Beni Aisha'y yalan söylemek 
zorunda bırakma! diyerek kapağı bir güzel kapatıyor

Ohh misssssss

İşte gerçek dost.

Yorumlar

  1. Ne güzel diziymiş yav, bende izliyim şu kıllı ayı ve ailesini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sıradan bir konu ve hikayenin ertrafında kaliteli sahneler, başarılı oyunculuklar ve iyi bir ingilizce pratiği yapma şansı :)
      Şiddetle öneririm

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı