Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm

Zenginler için temizlik vakti!
Bilen bilir, bilmeyen de öğrensin! Bilinci yerinde olan her kadın gibi ayakkabı ve çanta severim. Kim sevmez ki? Paradan haber ver yeter ki! Annem sevmiyor. Cidden sevmiyor. 
Ayakkabı ve çantalarımın hemen hepsini Aliexpress'ten alıyorum. Nadiren de Hotiç, Derimod gibi mağazaların outletlerinde çok büyük indirim olduğunda, oralardan da almışlığım var. Bir kaç ay öncesine kadar lüks markalar hakkında bilgim yoktu. Eli yüzü düzgün bir orta sınıf vatandaş olduğumdan, o alanlara ilgim de yoktu. Ta ki iki ay kadar önce kızlarla, Vakko'ya gidene dek. Ne hakla Vakko'ya gittim? Hiç utanmadım mı? Aynaya da mı bakmadım? Kapıda ''öğretmenler giremez'' yazmıyor muydu? Aman ne bileyim işte bir sosyal faaliyet olsun dedim, sıkılmıştım. 
Bu Vakko adlı çok zeki mağazada iki çanta beğendim. Eve gelip araştırınca birinin Dolce&Gabbana, diğerininse Les Petit Jeours marka olduğunu öğrendim. Fiyatları da işte biri 5 bin küsür, diğeri de 3 bin küsür dolardı. Yemedim içmedim, Aliexpress'te o çantaları araştırdım, buldum. Ve aldım. (Birini 38, birini 34 dolara mı ne aldım) Daha önce de söylemiştim bunu sanırım. Aman işiniz ne! Bir daha okuyun. Yemedim içmedim kısmına geri dönmek istiyorum. Nitekim, Aliexpress'te çanta bulmak öyle kolay değil. Bir kere dipsiz bir kuyu. İkincisi marka isimleri yazmıyor. Taklit olduğu için zahir. O çantaları bulana kadar kullandığım anahtar kelimelerden bazıları
#lemon bag
#aah bah 
#lego bag
#lemon totes
#lemon handbag
#lemon shoulder bag
#aah tricolor bag
#red white stripes bag
#famous italian designers bag
.........
O iki çantayı buldum ve aldım, demiştim değil mi? Durun, foto bulup atayım. 




Bu lüks marka merakı başlayınca, Instagram'dan takipler de başladı. Fendi'de bir kaç model beğendim. Tabi fiyatlar 3 bin dolardan falan başlıyor. E Aliexpress'e de Fendi Bag falan yazınca çıkmıyor. Çantaların ürün isimlerini öğrendim Fendi'nin sitesinden. Mesela bir serinin adı Peekaboo (Biz Türklerin bebeklere göz açıp kapama şakası yaparken çıkardığımız ses olan Ce'eee nin İngilizce'si. E onun bile İngilizce'si var. Kolay gelsinin yok. İşte öyle aklıma geldi.) Aliexpress'e peekaboo handbag falan yazınca hepsi önüme döküldü. Bir sevindim ki..

Az önce beğendiğim bir çantayı göstereyim mesela. Fendi'de 3300 dolar.


Bu da Aliexpress'te bulduğum taklidi (34 dolar)

Gel de sevinçten Mezdeke açıp oynama.  Bu Peekaboo serisinin bir de mini minnoş olanları var Allah be!

Durun onu da buldum Aliexpress'te
Bu resimdeki orijinal Fendi. 1100 dolar. Boyutu, bir cep telefonunun zar zor sığabileceği şekilde, şirin mi şirin bir şey. 

Bu fotoğrafı da Aliexpress'ten kaydettim. Birebir aynı olduğunu iddia ettiğim ürün, orada 24 dolar.

Parası olana hepsi hayırlı olsun. Olmayan da zengin kociş bulsun
  



Yorumlar

  1. anahtar kelimeleri okurken aah bah ne ola ki dedim. sonra fotoyu gördüm, doğal olarak sayfada aşağı inince tabii.
    çantanın üstünde hakikaten legolar ile aah mı yazıyor? yoksa bu bir rüya mı? :D
    diğer limonluyu sevdim.
    çanta severim. ayakkabı benim içinçok sorun ve zaten ona çok düşkünlüğüm yok.annen gibi özel insanlara arasındayım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :D Legolarla Aah! yazıyor. Ve çantayı aşırı sevmemin sebebi bu. :) Aah bag diye araya araya canım çıktı.

      Bu sezon Dolce&Gabbana limonlu her şeyi moda etmiş. Limonlu elbise, ayakkabı, çanta..

      Ayakkabı düşkünlüğümden ben de kurtulmak isterim. İşte kimisi sigara alkol kullanır. Ben de ayakkabı kullanıyorum. Artık neleri bastırmaya çalışıyorsak bilinçaltımızda :D

      Sil
    2. Aah bag yazsan yine biraz anlayacak bu teyzen. aah bah yazmışsıın. :D
      evet evet zengin kociş bulunca müstakil ev ve bir bremen mızıkacıları planın harika idi.bende sana çook hayırlı zengin kociş duası etmiştim bu yüzden. (sana söylememiş olabilirim bak) çakma çantaya ise devam, en akıllıca. elin gavurunu ne zengin edeceksin boşver. :)

      Sil
    3. Ay klavyede g ve h yanyana olunca hata etmişim. :) Zengin olmasa bile olur. Kafası kafamın denginde gittikten sonra ama müstakil ev yaptırmak, arsa fiyatlarından ötürü inanılmaz pahalı. E ne yapayım, evlenip apartmanda günlü, saatli, takvimli, rollü, sahtelikli, sıkıcı, havalandırma boşluklu, herkesle bir örnek akıllı telefonlu, site aidatlı, pembiş cupcake temalı mutfaklı, salondaki yemek masasının üstüne kurulan Berkecan'ın 1 yaş günü temalı sarmalı, şeker hamuru pastalı, 1 yazan kurabiyeli sofralı, camla çevrilmiş balkonlu, yan duvardan alt üst duvardan komşuları dinlemeli robotik sıradan bir hayatı.. Bekar halimle zaten o hayatın tam ortasındayım. Evlenirsem, kendime bir dünyaevi kurmak isterim. Dünya evine girmek. ''Kat-lanmak'' değil ''ev-lenmek''

      Apartmanda oturanlar, e ne yapalım evlenmese miydik apartmanda oturacağız diye sitem edebilirler bana elbette. Ama ne yapayım arkadaşlar. Bu da benim fantezim. :D

      Sil
  2. Ahahhahah :D mükemmel bir yazı olmuş ya baya güldüm :D valla bu kadar para vermek saçma al çakmasını giy geç kim anlıcak sanki çantanın markasına mı bakacaklar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heye valla. Ben zengin kociş bulunca yine çakma almaya devam ederim diye düşünüyorum. Orijinal de alsan 1 senede sıkılacaksın, çakma da.

      Sil
  3. Yaa sana cok guluyorum, Ne zamandir okumamistim blogunu sirayla okuyorum simdi.Bu arada benim antikalari yeniledigim bir atolyem var. Belki ilgini cekerim diye belirteyim :D ayakkabi hastaligindan ben de muzdaribim, hatta bazen icimden manyakca "ayakkabilarim" diye konusuyorum. Kendim de anlamadigim hesaplamalar yapiyorum. Bu da mal duskunlugunden kaynaklaniyor galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen şimdi kesin İstanbul'dasındır. Her güzel şey ve insan gibi

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın