The Walking Dead'e çalanlar

 Bir salgın hastalık, kıyamet, doğal afet ya da bomba olayının 

ardından, dünyada (dünya da hep ABD'den ibarettir 

nedense bu dizilerde :D)  üç beş kişi kalmış ve medeniyeti 

yeniden inşa etmeye çalışıyorlar . Su yok, elektrik yok, 

Instagram bile yok düşünün.. O süreçte başlarından türlü 

olaylar geçiyor tabi. Ölenler oluyor, öldürülenler, yemek 

bulma mücadeleleri,terk edilmiş binalarda bulunan ilginç 

şeyler falan... 

Teması bu çerçevede oluşturulmuş dizilere bayılıyorum. Bu 

kategoride iki öneri aldım. Hemen başlayacağım.12 

Monkeys ve Revolution. 12'yi 

oniki diye okumayın haaa, twelve diye okuyun. 





Yorumlar

  1. ben house m.d. tekrar izlemeye çalışıyorum, hala 1. sezonu bitiremedim. sanırım benden dizici olmaz. :(

    YanıtlaSil
  2. Ben de senin tavsiyenle orphan black i bayagi izledim ama bir yerden sonra biraktim. En son once upon a time i izliyordum o da yarim kaldi. Simdi adini sen koy u izliyorum trt de :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de senin tavsiyenle orphan black i bayagi izledim ama bir yerden sonra biraktim. En son once upon a time i izliyordum o da yarim kaldi. Simdi adini sen koy u izliyorum trt de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum gitgide çıtayı düşürmüşsün.

      Sil
  4. 12 maymun güzelse ben de başlayacam

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı