Ekşi Sözlük - Zenginlik Belirten Ufak Detaylar

''buzdolabında kola harici çeşitli soğuk içeceklerin bulunmasıdır. içecekleri büyük şişelerde değil; tadının kaçmayacağı küçük cam şişelerde almayı tercih etmektir. bana göre zengin kafası bu arkadaş; 4 katlı villada oturan arkadaşımın evinde büyük boy kola görmüştüm de üzülmüştüm. kafası zengin adam almaz o büyük boy kolayı; bozmaz keyfini.''


Adam resmen beni tarif etmiş. Merhaba fakirler!
Buzdolabımda her daim bulunan içecekler:
1,5 litrelik ve 500 ml'lik sular, 200 ml'lik cam şişe pepsiler, 200 ml'lik portakal suları (portakal aromalı içecek değil, portakal suyu), 200 ml'lik ananas suları, 200 ml'lik kan portakalı gazozları, 200 ml'lik sütler, 200 ml'lik cam şişe gazozlar, bir ev yemekleri restoranına yaptırdığım yoğurttan elde ettiğim ayran..

Görgüsüz derseniz deyiniz ulan!

Geçenlerde arkadaş gelirken marketten ne istediğimi sordu. Pepsi al ama fakir gibi 2,5 litrelik alma, gazı kaçıyor, tadı bozuluyor, dedim. 1 litrelik almış. Getirdi. Ben şok! Bu ne yaaa dedim. E sen zenginsin diye 1 litrelik aldım dedi. Tabi kızın zenginlik limiti o kadarla sınırlı. Aynı arkadaşın en büyük hayali, kredi çekip araba almak..

Hani çobana sormuşlar: Çok paran olsa ne yapardın? 
Soğanın hep cücüğünü yerdim, demiş çoban.
Diğerine sormuşlar:
Bana bir şey bırakmadı ki, demiş.

Küçükken astronot olmak istediğimi söylediğimde, villada yaşayacağımı, hizmetçimin olacağını söylediğimde annem eşe dosta benden için ''Engin daldan murt yemez'' derdi. 

Zenginliğin hayalini kurmak parayla sanki. Kurarım işte kime ne. Artık annem de karışamaz. Büyüdüm çünkü. Hayat da benim, hayal de..

Ben bir cam şişe pepsi içeyim, götüm ağrıdı otur otur..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında