Zinciri Kırma Diyor Barış Özcan

Sense8 dizisindeki Nomi'nin cinsiyet değiştirdiğini öğrendikten sonra benim için hiç bir şey eskisi gibi olmadı. Yani dünden sonra. Bu kadar güzel bir kadın, aslında dünyaya erkek olarak gelmiş. Haydi kızlar ağlamaya. 



''ya bende sevdiğin şeyden dolayı benden nefret ediyorsan?'' diye soruyor Pamela. Şarkının adı, Aşk Sevgiden Beter.

Her gün 10 dakika şunu yapacağım takvimi hazırlayalım. Youtube'da videoları olan bir adam sağ olsun ilham verdi. Adı neydi? Barış mıydı? Çirkin, zayıf yüzlü bir adam. Muhteşem ses tonu ve düzgün Türkçe'siyle kendini deli gibi dinleten bir adam. Bir saniye bakıyorum. Hah, buldum. Barış Özcan. 

Videoyu izleyin

Ben 5 vakit namaz, 10 dakika squat, yarım saat kitap okuma kararı verdim. 

Ve 5 vakit namazdan dolayı zaten artık hep güne çok erken başlıyorum. Akşam erken yatmaya zaten bayılıyorum. Yaşasın günü güneşe göre yaşama keyfisi

Yorumlar

  1. Hosgeldin Leydi hanım kızımız.UGT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk UGT. Blogumu ablamın keşfetmiş olabileceğinden endişelendim. Kamuflaja girdim

      Sil
  2. Buldum seni zor oldu ama.Diğerinde blog kaldırıldı yazısını görünce çok şaşırdım.Aceydim gollerimi gitme diyeydim diye çok dovundum.Sonra başka blog profillerinden ulaştım sana.Zalim ingilizceci insan bir haber verir UGT

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında