Şimdi Uyuyabilirim

Her soluğunda baştan ayağa 
Çek beni içine orda kalayım 

Zaten aşklar hep yalan dolan 
Sonu hep sızı hüsran 
Geriye kalan ardından 
Yalnızlık olsa da sana değer...
Ben seni bir kere bile öpemedim ki 
Varlığım sanki hep sendi 
Bir gülüş bir bakış bekledim durdum 
Bir selamın gelmedi

Seni seven olamaz benden fazla 
Bunu koy aklına 
Kara gecelerde kara tenime 
Doyma inşallah 
Seni bilen olamaz benden fazla 
Bunu da unutma 

Ocağı yakacağım ! Suyu ısıtacağım tan yeri ağarırken!
Seni kapatacağım! Adını alacağım! Çatlasın elalem!

Sabahlara yakın sessiz gelişlerin 
Hırsız gibi kararsız, kararlı 
Yatağımdasın kırk yıllık yabancı 

Ben değilim seviştiğin 
Affedemem beni affet 
Gidiyorum uzaklara, sensizliğe 

Kahretsin yapamıyorum 
Kaçtıkça sana geri dönüyorum 
Kahretsin yapamıyorum 
Seni sevmeyi ağır ödüyorum... 
Kahretsin , seni sevmeyi ağır ödüyorum..



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm