Bekarlığın Sultanlığını Da Alıp, Evlenelim Nolur Zengin Kocişimm


Artık yalnızlıktan Siri'yle konuşuyorum. Neydi bir söz vardı ya, evlilik bir kaledir. Dışarıdakiler girmek, içeridekiler çıkmak ister. Kıvırcıklar düz, düzler kıvırcık. Memnıniyetsiziz arkadaş. Şükürcülük desen sıfır. Dünyadaki tek kankam bir kaç ay önce evlendi. Evliliğin de bekarlıkta olduğu gibi artıları ve eksileri var. Bekarlık daha iyi desem yalan, evlilik daha iyi desem o da yalan diyor. Ha bekarlığını özlüyor mu? Elbette. Ama boşansa bu kez de evliliği özleyebilir. Bence çözüm, açık evlilik. Kastım serbest cinsel hayat değil. Serbest sosyal hayat bile değil hatta. Serbest mahrem hayat. Yaa dört duvarın arasında aynı surata bak bak, insan katil olur. Bir ara bununla ilgili karikatür paylaşmıştım. Bir tane fazladan evimiz olsun evlenince. Kafası bozulan, ya da yalnız kalmak isteyen, arasıra oraya gitsin. Kocamla haftada 1 gece ayrı evlerde kalalım. Onun dışında mesela, ben onun ailesi ve arkadaşlarını sevmek zorunda değilim. O da benimkileri. Ben kocamın ailesi diye sevmediğim kimselere izzet ikramda bulunmak istemiyorum. Bana çok ters. Ondan da böyle bir beklentim olmaz. İkinci ev, bu konuda da oldukça işe yarar. Benim iki üç tane arkadaşım var. Onlara oldukça düşkünüm. Bazen onlarla benim bekar evime gidip Mezdeke açıp, oynamalar, tabular, trivial pursuitler, dizi geceleri yapmalıyım. Kocam da gitsin maç gecesi yapsın. Ya da her neyi seviyorsa.. Madem bekarlık evliliği, evlilik bekarlığı aratıyor. Buldum işte orta yolu. Sıra geldi iki evi birden finanse edebilecek kocayı bulmaya. 
Bu arada telefon kullanmaya başlamadım hala. Yukarıdaki ekran görüntüsü tabletime ait. 



Yorumlar

  1. Super fikir ama bunu uygulamaya döken var mı acaba? Kuzenim böyle anlaşmıştı eşiyle ama sanıyorum 1 kez yapabildiler. Kardeşleriyle kaldığı bekar evine gidiyordu cumartesi geceleri ama sonra eşinin ne yaptığından emin olamadı :)) eşi de pek memnun değildi ve vazgeçtiler.. Zaten çocuklardan sonra bu hiç mümkün değil :)
    Hayaller Paris gerçekler Mamak..
    Ay hayırlısı olsun ne diyim :P

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında