Kayıtlar

Mart, 2017 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Yata Yata Mayıştan Haber Ver

Resim
Dün dersim yoktu. ATAYİZ'lerin bir kitabını okuyorum ilk kez. Bir aydır elimde dolaşıp duruyor. Yalnız tamamen benim maymun iştahlılığım ve tembelliğimden. Aynı anda bir kaç dizi izleyip, bir kaç kitap okuyorum. Bazen şehir dışından kızlar gelirse tamamen boşluyorum. Siz bana bakmayın. Kitap, çok güzel.  Hayvanlardan Tanrılara Sapiens. Yazarı Yuval Harari. Geçen ay tanıştığım, bir daha da görmediğim bir ateist önerdi. Bu ateister, biz sizin kitabınızı sizden iyi biliyoruz, daha çok okuyoruz falan diye biz müslümanları aşağılıyorlar ya.. Dur bakayım, peşşşşşşinhükümlü olmayayım. Ben de onların görüşünü yansıtan bir kitap okuyayım, dedim. Elbette müslüman olduğum için reddettiğim kısımlar var. Takdir ettiğim, ağzımı açıp vay beeee dediğim kısımlar da. Okuyun bence. Valla bak.  Anlaşılmayan abidik gubidik cümleler yok. Gereksiz detaylar yok. Tarihten hiç hoşlanmam. Benim ilgimi çekti. Aferin. 




Balkonda kahvaltı yaparken de Bir Demet Tiyatro izledim. Engin Günaydın, Avrupa Yakası'nd…

Balkonum mart 2017

Resim
Benim gibi tembelseniz ama canlı bitkileri de seviyorsanız beri gelin:

Succulent'in tüm çeşitlerini alabilirsiniz. Zaten bir kaç yıldır moda. Yine de duymamayı başarmış olanlar varsa, kaktüs var ya hani, onun bağlı bulunduğu aile. Kaktüs sadece bunların dikenli olanlarına deniyor.

Çiçekli bitki olarak da Kalanşo (Kalanchoe) tercih edin. Bu dediğim de Migros'a, A101'e falan sürekli gelen, yaygın bir bitki zaten. 

Sonra alın elinize kahveyi. Değmeyin seyrine, keyfine..

















''Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor''

Ohoooooo, can ciğer kuzu sarması, aynı kaptan yiyip, aynı çalının dibine işediğim kaç yol arkadaşı vardı? Adlarını, yüzlerini unuttum. Hangisine beni sorsan; bencilim, nankörüm. Bana sorsan sadece ama sadece samimiyet peşindeyim. Bugün burada kalanlar bana ömrümce yeter. 5 taneler. Sevdiğim toplam 5 kişi. Tüm dünyada 5 kişi.  Bu 5'inden biri olan dünyadaki tek akrabama geçen gün acındırdım kendimi. 2009'da Sıla konserine 8 kişi gitmiştik. 2015'te Sıla konserine, ikimiz gitmiştik. 2017'de ise tek başıma gittim. İşte hayatımın özeti. Bu yıl, Adana'da yalnız kaldım. Sevdiklerim başka başka yerlerdeler. 
Geçen gün, dünyadaki tek akrabam bana geldi. Yemeğe gittik. Kıl çıktı. Çok da sık gittiğim, sevdiğim bir yerdi. Kalk, gidiyoruz. Buranın da üstüne bir çizik attım. Bir daha gelmem dedim. Kıl önemli çünkü.
Akrabam dedi ki: ''Restoranlardan da aynı insanlardan soğuduğun gibi soğuyorsun. Tek bir yanlış yapıyorlar ve üstüne çizgi atıyorsun. Geri dönmüyorsun.'&…

Philips Reklamı Ve Kendi Reklamım Ürün Yerleştirme

IPL Epilatör alacağım. Yani bana kredi kartı veren bir banka bulursam. Ya da klima gibi bunu da ağabeyimin kartıyla alırım. Philips 1997'de karar kıldım. (sanırım)

Yakala.co kampanyasıyla 5 seansı 50 liraya lazere gitmiştim. Giderken iyi hoş dökülüyor. Ama bırakınca eski haline dönüyor. Bari evde elimin altında bir alet olsun da, dizi izlerken dikşııın dikşıııın diye kılları vurayım.

Yorumlar, videolar falan en iyisi Philips diyor. Onun da normal modeli kablosuz. Şarj saçmalığıyla uğraşamam. Takarım fişi, bitiririm işi.

Birazdan okul kursuna gideceğim. İlk kez kursta görev alıyorum. Mecbur kaldım. 5'lere gireceğim. Normalde 2,3,4 ve 8'e giriyorum. Durumlarını görmek için bir sözlü yoklama yaparım. Ardından ilk üniteleri, neydi adı, hah Daily Routines'ten başlarım. Zümrem zaten düz anlatımın anasını ağlattı bugüne kadar. Herif var gücüyle bağıra bağıra ders anlatıyor. Bütün okul öğreniyor. Ama kendi anlatıyor, kendi dinliyor, tahtaya kendi yazıyor, kelime listesi verip ezb…

En sevdiğim ölü kadın ve en sevdiğim diri kadın burada

Resim

Sabah 6'da kalkacağım. Yatmalıyımmmmm

Resim
Bugün Adana'da mart kapıdan baktırıp kazma kürek yaktırmaz nasıl olsa diye balkon işlerine daldım. Şu saat oldu hala da bitiremedim. Şu saat dediğim, 21.30 Bugünlük bıraktım. Yarın belki devam ederim.  ''Bedenim senin oldu, ruhum hep benimleydi, aramıza sınırı unutma, güzel ellerin çizdi''  90'lardan bunalmamak için biraz 2000'ler dinlemeye başladım.  Lise aşklarıma ithaf ettiğim şarkılar 2000'ler. Bir de yatılı okulda etüt aralarında tahtanın önüne geçip, kızlarla kendi kendimize kamerasız klipler çektiğimiz yıllar. Petek Dinçöz'ün, erkeklere mastürbasyonu, kızlara İngilizce'yi öğrettiği zamanlar..














14 mart 2017 ve yine o gizemli kadın

Benim sokakta oturan sempatik, tombik, benden belki birkaç yaş büyük bir kadın var. 3 yıldır bana selam verir, hal hatır sorar, adımı, işimi, memleketimi bilir. Bir kez kahveye geldi, evimi merak etmiş. Beni hep balkonda görür, seslenir. Görüşemiyoruz, hiç gelmiyorsun falan der. 3 yıl oldu artık sormaya utanıyorum: Adın ne?
Resim
Instagram'da Aslı İnandık diye bir kız var. Sanırım oyuncu. Belki de oyuncu eğitmeni. Bilmiyorum. ''Sadece bende olan özellikler'' temalı videolar çekiyor. Çok eğleniyorum izlerken. 

Makyaj yapmıyorum. Saç boyatmıyorum. Doğal çirkinim. Yapay güzel olmaktansa doğal çirkin olmak daha mantıklı geliyor. Yapaylık yoruyor. Banyodan sonra göz altlarım kapkara akmış maskara dolardı eskiden. Ne uğraşacağım diyorum artık bu pisliklerle. 

Tırnağımı kısacık kesiyorum. Ohhh mis gibi tertemiz. Ojem kurumadan en sevdiğim elbiseme değdi, derdi yok. Vay efendim abdest alacağım. Tırnağımın kenarlarında oje kalmış derdi yok. 

Ama can bu. Sıkılıyor.

Kalktım. Gratis'e gittim.

Cırtlak mor ruj aldım. Şu resimdekine benziyor.

Tabi bende böyle durmadı. The Walking Dead'deki zenci walkerlar gibi oldum. Zombi gibi oldum bile diyemiyorum. Zombi beyaz tenli olur. Gözünüzde eksik canlandırmayın çirkinliğimi. 
Ruju sürüp, fotoğraflarımı çekip, arkadaşlarıma yolladım. Kendime bir hobi edinmem g…