''Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor''

Ohoooooo, can ciğer kuzu sarması, aynı kaptan yiyip, aynı çalının dibine işediğim kaç yol arkadaşı vardı? Adlarını, yüzlerini unuttum. Hangisine beni sorsan; bencilim, nankörüm.
Bana sorsan sadece ama sadece samimiyet peşindeyim.
Bugün burada kalanlar bana ömrümce yeter. 5 taneler. Sevdiğim toplam 5 kişi. Tüm dünyada 5 kişi. 
Bu 5'inden biri olan dünyadaki tek akrabama geçen gün acındırdım kendimi. 2009'da Sıla konserine 8 kişi gitmiştik. 2015'te Sıla konserine, ikimiz gitmiştik. 2017'de ise tek başıma gittim. İşte hayatımın özeti. Bu yıl, Adana'da yalnız kaldım. Sevdiklerim başka başka yerlerdeler. 

Geçen gün, dünyadaki tek akrabam bana geldi. Yemeğe gittik. Kıl çıktı. Çok da sık gittiğim, sevdiğim bir yerdi. Kalk, gidiyoruz. Buranın da üstüne bir çizik attım. Bir daha gelmem dedim. Kıl önemli çünkü.

Akrabam dedi ki: ''Restoranlardan da aynı insanlardan soğuduğun gibi soğuyorsun. Tek bir yanlış yapıyorlar ve üstüne çizgi atıyorsun. Geri dönmüyorsun.''

Yok yaaa.. O iş öyle değil akrabacığım. Bütün mesele sevmemek. Birini sevmiyorsam, ondan kurtulmak için bahane arıyorum. En ufak bir hadsizliği, yapmacıklığı ya da hesap sorması, özel alanıma girmesi bana batıyor. Elveda bile demeden ortadan kayboluyorum.

Sevdiklerim, hoşuma gitmeyen bir şey yaparsa konuşurum, tartışırım. Asgari ortak noktada buluşuruz. 

''Gemiyi ilk kimler terk eder
En son kimdedir dümen
Benimle kalanlara teşekkürler
Kalmayanlara ünlem''
(Yaşar)


''Kaç yol arkadaşı kaldı şimdi geriye?
Ölenler, terk edenler.
Bir de telefonları, adresleri, kendileri değişenler..''
(Murathan Mungan)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)