En sevdiğim ölü kadın ve en sevdiğim diri kadın burada




Kadını anlayan kadın Ece Temelkuran, Kafkaokur'da yine çok güzel yazmış. Derginin Instagram sayfasında kendi yazısını seslendirmiş de aynı zamanda. Dinlemek de güzel. Sinirli, telaşlı, aceleci ve küfürbaz kalabalıklara karışıp, orta yerde bir kitap çıkarıp okuyalım mı? 
Didem Madak. Hayatım boyunca beni en çok ağlatan kadın. Çocukken hepimiz yaptık bunu değil mi? Annem, yemek yemiyorum diye bana bağırdığında, sobalı evimizin en soğuk köşesine, halının uzanmadığı bir noktaya, sedirin altına gider yatardım. İnleyerek ağlardım. İnlemeyi bir anda keserdim ki, annem donarak öldüğümü düşünsün ve sonsuza dek pişman olsun.





Dün Zara'da gördüm. 180 lira. 90'a düşsün, alırım. 37 kalırsa

Yorumlar

  1. Sonunda buldum.Şimdi bir fırsatını bulup şu kaçırdığım yazılarını okumalıyım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)