Instagram'da Aslı İnandık diye bir kız var. Sanırım oyuncu. Belki de oyuncu eğitmeni. Bilmiyorum. ''Sadece bende olan özellikler'' temalı videolar çekiyor. Çok eğleniyorum izlerken. 

Makyaj yapmıyorum. Saç boyatmıyorum. Doğal çirkinim. Yapay güzel olmaktansa doğal çirkin olmak daha mantıklı geliyor. Yapaylık yoruyor. Banyodan sonra göz altlarım kapkara akmış maskara dolardı eskiden. Ne uğraşacağım diyorum artık bu pisliklerle. 

Tırnağımı kısacık kesiyorum. Ohhh mis gibi tertemiz. Ojem kurumadan en sevdiğim elbiseme değdi, derdi yok. Vay efendim abdest alacağım. Tırnağımın kenarlarında oje kalmış derdi yok. 

Ama can bu. Sıkılıyor.

Kalktım. Gratis'e gittim.

Cırtlak mor ruj aldım. Şu resimdekine benziyor.

Tabi bende böyle durmadı. The Walking Dead'deki zenci walkerlar gibi oldum. Zombi gibi oldum bile diyemiyorum. Zombi beyaz tenli olur. Gözünüzde eksik canlandırmayın çirkinliğimi. 

Ruju sürüp, fotoğraflarımı çekip, arkadaşlarıma yolladım. Kendime bir hobi edinmem gerektiğini, evde kalmanın insanı bu hale getirdiğini falan söylediler.

Ama bence aynı renkten bir de peruk taksam çok güzel olur. Tamam, ben yine de güzelleşmem ama esprili görünürüm. 

Sonra aklıma Aysel Gürel geldi. Son derece çirkin bir kadındı. Ama özgürce giyinip, süsleniyordu. Diğer kadınlar gibi daha güzel olma amaçlı bir süslenme değildi onunki. Sadece renklerini saklamıyordu. Hepsi bu.

Irıs Apfel geldi sonra aklıma. 

Dünyadaki tek akrabama dedim ki, Adana'da değil de medeni bir yerde yaşıyor olsaydım, her gün tek bir renk ruj sürer, aynı renkte kahküllü küt peruk takar, aynı renkte ceket, elbise ve ayakkabı giyerdim. Bu, çok eğlenceli olurdu. 

Tabi Adana buna henüz hazır değil.

O da bana, yıllar önce Küçük Melek Maria diye bir pembe dizi izlediğini, orada Maria'nın halasının aynı tarif ettiğim gibi giyindiğini söyledi.

Bir kaç küçük fotoğraf buldum. 
Bayıldım bu tarza.









 

Yorumlar

  1. o diziyi annem izlerdi bende küçüktüm o zaman izliyordum o diziden bir tek bu kadını hatırlıyorum arada aklıma geliyor çünkü evlenirken sevgili kocası ona düğün hediyesi güzel bir jeep almıştı ben hala fakir olduğum için hatırlayıp hatırlayıp iç geçiririm :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında