Sabah 6'da kalkacağım. Yatmalıyımmmmm

Bugün Adana'da mart kapıdan baktırıp kazma kürek yaktırmaz nasıl olsa diye balkon işlerine daldım. Şu saat oldu hala da bitiremedim. Şu saat dediğim, 21.30
Bugünlük bıraktım. Yarın belki devam ederim. 
''Bedenim senin oldu, ruhum hep benimleydi, aramıza sınırı unutma, güzel ellerin çizdi''  90'lardan bunalmamak için biraz 2000'ler dinlemeye başladım. 
Lise aşklarıma ithaf ettiğim şarkılar 2000'ler. Bir de yatılı okulda etüt aralarında tahtanın önüne geçip, kızlarla kendi kendimize kamerasız klipler çektiğimiz yıllar. Petek Dinçöz'ün, erkeklere mastürbasyonu, kızlara İngilizce'yi öğrettiği zamanlar..



Gözünüzü aldattım.


Balkonumda fazla büyüyen çiçekleri bahçeye dikerken buldum. Kim bilir yine hangi hayalperest genç kızın arabası bal kabağına dönüştü?

İlk kez nane maydonoz olayına girdim. Küçükken çok fakir olduğumuzu söylemiştim. Çünkü kendimi acındırmayı seviyorum. Annem, hiç çiçek dikmezdi. Sadece sebze meyve dikerdi bahçeye. Çiçek lükse giriyor çünkü. Temel ihtiyaçları karşılamıyor. Sadece estetik ihtiyacına cevap veriyor. Ki, o zamanlar öyle bir sözcükten haberimiz yok. Hırs yaptım. Kendi evim olunca çiçeklerle donattım her yeri. Çiçek yetiştirmek benim lüks merakımı tatmin etti. 10 kapılı gardroptan sonra tabi. Lükse doymuş olacağım ki, anne işi bitkilere de merak saldım. Bakarsınız seneye salatalık falan da ekerim.


''Bana seni inandıran bir iz gerek!''  2006'da Eskişehir'de sevgilime yalvararak Celal Kundura diye bir yerden aldırmıştım bu ayakkabıyı. Bugün attım artık. Çünkü yoruldum anıları taşımaktan. Oradan oraya. Yıllardır

Instagram'da gördüğümüz hayatlar

Gerçek hayat



Bitkilerim şu şekildeydi. Rasgele boş bulduğum bir saksı köşesine elimdekini dikiyordum. Bugün balkonun dışarıya bakan kısmına çiçekli bitkileri ektim. İçeriye bakan kısmına succulentler ve kaktüsleri. Ağaçlaşan bitkileri de apartmanın bahçesine diktim. İlerde bu evden taşındığımda benden bir iz olarak kalırlar.

''Olmazsan olmaz,
Büyümez çiçeklerim,
Toprağım havalanmaz,
Kurur gider bahçelerim''

(Güliz Ayla)



Yorumlar

  1. Bir ara izinizi kaybetmistim. Nedense haksizliga uğramışim hissiyatina kapılmıştım. Sonra kolcakli puf ararken google'da(ki esinlenme sebebim film odanizdir) aa bir de ne goreyim isim değişikliği olmus. Sanki bir kaybimi telafi etmisim gibi hissettim. Mutlu oldum. Yalnizligi boyle guzel yasayan kac kisi vardir ki? Hep yazin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam bir ara bilgisayarımı kullandığında blogumu öğrenmiş olabileceğinden endişelendim. Korkarak yazacağıma, blog ad ve adresimi değiştireyim dedim. Eli yüzü düzgün öğretmen kız tam beni tanımlıyordu ama ne yapalım. Kolçaklı puf aldın mı? Benimkinden çok memnunum

      Sil
  2. Kolcakli puf o sizinkinden yok yok yok. Kac keredir girip bakiyorum ama ne yazik ki kalmadi diyor😒

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı