Yata Yata Mayıştan Haber Ver



Dün dersim yoktu. ATAYİZ'lerin bir kitabını okuyorum ilk kez. Bir aydır elimde dolaşıp duruyor. Yalnız tamamen benim maymun iştahlılığım ve tembelliğimden. Aynı anda bir kaç dizi izleyip, bir kaç kitap okuyorum. Bazen şehir dışından kızlar gelirse tamamen boşluyorum. Siz bana bakmayın. Kitap, çok güzel.  Hayvanlardan Tanrılara Sapiens. Yazarı Yuval Harari. Geçen ay tanıştığım, bir daha da görmediğim bir ateist önerdi. Bu ateister, biz sizin kitabınızı sizden iyi biliyoruz, daha çok okuyoruz falan diye biz müslümanları aşağılıyorlar ya.. Dur bakayım, peşşşşşşinhükümlü olmayayım. Ben de onların görüşünü yansıtan bir kitap okuyayım, dedim. Elbette müslüman olduğum için reddettiğim kısımlar var. Takdir ettiğim, ağzımı açıp vay beeee dediğim kısımlar da. Okuyun bence. Valla bak. 
Anlaşılmayan abidik gubidik cümleler yok. Gereksiz detaylar yok. Tarihten hiç hoşlanmam. Benim ilgimi çekti. Aferin. 





Balkonda kahvaltı yaparken de Bir Demet Tiyatro izledim. Engin Günaydın, Avrupa Yakası'nda olduğu gibi, Vavien'de, İçimdeki Ses'te olduğu gibi, yıllar önce Bir Demet Tiyatro'da da göz alıcı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı