Çiğdem Canım Yayan



Varla yok arası bir sevgilim vardı. Şimdi yok. Olsaydı. Yapacak bir şey yok.  
Tüm şarkılar ona gitsin bu akşam. En az benim kadar severdi şarkı söylemeyi. Üstüne üstlük sesi de pek bir yanıktı. Bağrı gibi. Kirpik diplerindeki gölgeler gibi. Kendine aşıktı.
Zor! 
Zor bir daha , daha da güvenmek 
Bana düşen kabullenmek, zor da olsa dönüp gitmek 
(NEV)

Ne kadar kırılsam da ah etmem hakkım yok buna 
Hem zaten davetsiz bir misafirdim ben aşkımla 
Yine de insan soruyor kendine, 
Bu yazık hikayenin neresindeyim?
(NEV)

Bir daha bu yolları aynı hevesle yürür müyüm? 
(Sezen Aksu)


Hiç olmamış gibi davranabilmeyi 
Bu yok ediciliği anlayabilmeyi 
Bir bilsen ne kadar yürekten istiyorum 
                                                 (Sezen Aksu) 

Yolun zorunu yürümüştüm ben 
Tanıştığımız zaman 
Sen dalgalanmaktaydın elvan elvan 
O yüzden tam olarak hissedemedin sen içimi 
Hala aklımda çınlıyor alaycı kahkahan 
(Sezen Aksu)

Aşkından ümidi kestim hiç olmazsa 
Evim şenlensin sohbete gel de 
(Sezen Aksu)

Kandım,
Seni de inandırsın seveceğin eller
(Ece Seçkin)

Ah yine de toz kondurmam sana
Olanları kadere bağlıyorum
(Gülşen)

Belki de zamansız açtım içimi
Yüreğim şeffaftı aklımsa deli
Ben geldim sen kaçtın hep bana inat
Bir vardın bir yoktun hep masal gibi
(Gülşen)

Hatrımdan kalıyorsan hiç kalma bırak 
(Yalın)

Seviyorum seviyorum da senden hiç haber yok
Yanıyor ağlıyorum da senden çıt yok
Eriyorum görüyorsun ama sıcaklığından eser yok
Hemen hemen bitiyoruz ama senden hiç adım yok
(Yalın)
Bütün mümkünlerin kıyısındayım.
(Turgut Uyar)

Sanki bu ev benim değil
Bu nefes bana zararlı
(Yalın)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm