Hayatımın Özeti

Son bir hafta içinde çektiğim fotoğraflara, okuduğum kitaplara, güldüğüm karikatürlere bakınız. Bir gereksizlik kipi olduğumu görürsünüz. Son bir hafta içinde, aşağıda gördüğünüz devasa çiçek serasında kaybolmak istedim. Ortanca almak istedim. Alamadım. Adana sıcağına ortanca dayanmıyor. Ben dayanabiliyorum. Ortanca güzel. Ben, değilim. Ve bütün genellemeler gibi, bu da cahilce. Sonra, bu serada yere boylu boyunca uzanıp ''Çiçekli şiirler yazmak'' istedim BAYIM. Ayıplarlar sonra. Sakın. Markafoni'de şu gri Nine West ayakkabıyı kovala bak. Müthiş heyecan verici. Mağazasında indirim yapıyorlarmış. Ama Markafoni'de üstüne bir daha indiriyorlarmış. Kaçırmamalıymışım. Çünkü 158 santimetreymişim. Bütün bunları kendime söylüyorum. Yatma serada yere! Ayağa kalk ve uza. Uza boylu boyunca uzanma uza! 8 santimetre yetmez. 10 olsun. Belki böylelikle bir koca bulursun. Bakıyorum da artık zengin koca demiyorum. Bakıyorsunuz da artık zengin koca demiyor. Çünkü eli yüzü düzgün de olsa bir öğretmen kız 30 yaşında. Armutların sapları, elmaların çekirdekleri, şeftalinin tüylü kabuğu var deme sakın! Sevilmeye layık bile değilken seni seven birini bul. Fakir makir idare et. En sevdiği şarkıcı, İbrahim Tatlıses'miş. Kınama. Sen de pek bir entel sayılmazsın. Ziynet Sali dinliyorsun hep. Ve bazen kendini daha değerli hissetmek için Nil Karaibrahimgil. Atara atar, gidere gider yapmak için, neydi o Hepsi'den ayrılan muhteşem saçlı sesli renkli gözkapaklı kızın adı, Gülçin Ergül - Bravo (akustikhane) dinliyorsun. Dinliyorum. Kendinden başkası gibi söz etme. Sen de az kıro değilsin hani. Bugün okuldan bir arkadaşın 6 yaşındaki oğlu, kıro ne demek bildiğini söyledi. ''Erkek'' demekmiş. İşte bu! Aradığım tanım buydu! 8 yaşından küçükseniz, bir dahi olma ihtimaliniz var. 8'den sonra sadece memur olabiliyorsunuz. 








Yorumlar

  1. Öğretmen hanım bir kitap okuyorum, kitabı okudukca sen aklima geliyorsun.

    YanıtlaSil
  2. Geri döndüğüne çoookk sevindim. Yazılarını heyecanla bekliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm