Hilal, Aşırı Sevindirdin Beni

Girls, 1. sezon bitti. Ya biterse diye sindire sindire izliyorum. Bir insan bir diziyi ne kadar sevebilirse o kadar sevdim. Sex and The City'yi de çok seviyordum. Kendimi Miranda'ya benzetiyor ve hep Samantha olmanın hayaliyle yanıp tutuşuyordum. 

Burada da kendimi Hannah'ya benzettim. Şöyle bir sahne vardı: Hannah, memlekete ana babasının elini öpüp harçlık almaya gidiyor. Adam'ı arar, aramaz kararsızlıklarında yanlışlıkla çaldırmış bulunuyor. Adam aramaya dönüş yaptığında nolsun ben de memleketteyim işte. Annemlerin hayır duasını almaya geldim diyor. Adam da, Ohio'da havalar nasıl? Esmiyor esmiyor mu? diyor. Hannah, Ohio'dan değil, Michigan'dan olduğunu hatırlatıyor. Orada bir güzel ağladım. O kadar güzel ağladım ki.. Ondan sonra babası ile annesi banyoda sevişirken babası kaydı düştü falan ağlama heyecanım azalır gibi oldu. Hop diziyi durdurup, Yıldız Tilbe Gelmezsin kahretsin, bilmezler ne hainsin, sen kurtar yarabbim yanıyorum ateşlerdeeee!!! yi açtım. Tekrar moda girip ağlamaya devam ettim. 

Bu kadar ağlamamın elbette sebebi kendimle özdeşleştirmemdi. Yıllardır tanıdığım, o seviyor diye klasik otomobillerin marka ve modellerini ezberlediğim bir amip bana, ''sen sınıf öğretmeniydin değil mi'' dedi. Oysa ben Çiçeksepeti'ni mütemadiyen kurcalıyordum indirim falan olsa da yeni işin hayırlı olsun çiçeği yollasam ofisine diye. Zavallı ben. Zavallı sevilmeyen kadınlar. Zavallı biz.

Allahtan sonradan Hannah'ın kaderi döndü. Onun adına aşırı sevindim. Kendimmiş gibi. 

Sonra şöyle bir video kaydettim. 
video




Sonra atalarıma rastladım. 




Sonra biraz Umut Sarıkaya Google görseller yaptım. Güldüm. Günü gülerek kapattım.

Yorumlar

  1. Kac gundur girip bakiyorum. Yorum yazmayinca begenmedi herhalde dedim. Begenmene cok sevindim. Ben bitirdim diziyi. Yeni bolumlerini bekliyorum. Seviliyorsun. Tanimadan seviyorum seni. Eminim daha kimler seviyordur da haberin yoktur. Ben de ogretmenim, sınıf öğretmeni. Bayılıyorum meslegime. Begenmeyenlere şöyle derdim: Tıngırrr(anneannemin lafidir). Ayrica cok da fifi. Öğretmenlik dünyanın en sahane mesleği. Kardeslerimden biri bankacı, digeri bakanlikta uzman. Niye ogretmen olmadik diye hayiflanirlar hep. Bir dizi daha onerecegim izledin mi bilmem. Shameless. Yeni sezonu tırnaklarımı yiyerek bekliyorum. Lutfen daha sık yaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Upuzun yorum yazmıştım bugün okulda. Tabletten yazınca kaydolmamış. Offfff. Evimin tek bir dekorasyon eksiği kalmadı. Minnoş, iş görsün yeter bir arabam var. İşim gücüm var. Dünyada en sevdiğim şehirde yaşıyorum. Tek eksiğim var. SEVGİ. O da maalesef parayla satılmıyor. Beni sevdiğin için teşekkür ederim. Bir aşık tarafından sevilmenin yerini tutmadı elbette. Ama yine de umuda doğru... İşte ne bileyim.

      Bi teeek seeen eksiiiiksiiiinnn işiiim gücüüüüm her şeyim tamam! Bi ev bi yuva iki de çocuğa yok ben sensiz kavuşamaaaaam!

      Evlenmek de, anne olmak da istemiyorum. Sevilmek istiyorum. Sadece sevilmek. Sevildiğimden bir gün bile şüphe etmeksizin sevilmek. Acaba bir gün beni sevmeyi bırakır mı diye korkmaksızın sevilmek.

      Çantada keklik etmek. Leyleği havada görmek. Bülbüle gül olmak. Çifte kumrular gibi sarılmak. Akbaba gibi başının etini yemek. Her kuşun eti yenmez. Sanırım cocacolayı fazla kaçırdım

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı