Katya çıktım




Resimleri tabi ki de bilgisayar ekranına bakarak çizdim. 

Onedio'da hangi aşkı memnu karakterisiniz testi çözdüm. 
Firdevs annem çıkar sanıyordum. Katya çıktı. :D

Senin ruh ikizin "Katya" çıktı! Senin ruh ikizin "Katya" çıktı! Sen bir kere çok zeki bir kadınsın. Aynı zamanda da çok iyi bir de gözlemcisin. Etrafında ne olup ne bitiyor şıp diye anlıyorsun. Daha olayı yaşayanlar bile işin nereye gideceğini bilmezken, sen üstün zekan ve yorumlama yeteneğinle herkesten bir adım öndesin. Hayatla satranç oynayan tipler var ya, işte sen onlardansın. Üstelik karşına geleni de, hayatı da şah-mat yapmakta üstüne yok senin. Daha ne diyeyim, senden korkulur be kadın!

Korkun benden!

Okuldaki bir hanım arkadaş, benim hakkımda müdür yardımcısına ''içten pazarlıklı'' demiş. Müdür yardımcısı da bir başka arkadaşa, bana söylememesini tembihleyerek bunu söylemiş. E o arkadaş da bana söyledi tabi. :D

E testte de Katya çıktığına göre, doğru.

Kötü sıfatlarıma bir yenisi eklendi. Hali hazırda var olanlar şunlardı:

1- Peşinhükümlü
2- Takıntılı
3- Memnuniyetsiz
Bu da 4 oldu. 
İçten pazarlıklı

Bakalım 5 ne olacak? 

İyi sıfatım yok mu acaba yaa?

Hımmm. Pek çok insandan farklı zamanlarda duyduğum bir şeyi söyleyeyim o zaman. Benim yanımda rahat hissettiklerini söylediler. İnsanlara kendi olma fırsatı veriyormuşum. Başkalarının yanında kendileri olamıyorlarsa, üzüldüm. Herkes her yerde kendi olabilmeli. Yani bu bir lüks değil ki..



Yorumlar

  1. güzel çizim,o testten bende istiyorum,firdevs çıkmak isterdim ama peyker çıkarım kesin:)

    YanıtlaSil
  2. ednan bey çıktım ya!ağlamaya gidiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahhaha o değil, bu testi yapacaksın. https://onedio.com/haber/hangi-ask-i-memnu-kadini-senin-ruh-ikizin--570162

      Sil
    2. Peyker çıktı valla:)Sen çok dengeli ve sakin bir insansın. Huzur hayatının merkezindeki yegane şey gerçekten. Azla yetinmeyi de, nasıl mutlu olunacağını da en iyi sen bilirsin. Etrafına yaydığın enerji bile insanı sakinleştiren cinsten. Ailene, arkadaşlarına kısacası sevdiklerine çok düşkünsün. Onları koruyup kollamaktan bazen kendinle bile ilgilenemiyorsun. Çünkü fedakarlık senin bir diğer adın. Ayrıca kalbin öylesine temiz ki, herkesi de kendin gibi sanıyorsun. Bu da etrafında dönen dalavereleri görememene neden oluyor. Sana bir tavsiye: Çok büyük hayal kırıklıkları yaşamak istemiyorsan, insanları içindeki iyi kadar kötülüğü de görmeye çalış. Yoksa çok üzülürsün.

      Sil
    3. Ötekinde Ednan, bunda Peyker. Melek gibi kızmışsın. Bak ben Katya'yım. Döverim seni

      Sil
    4. en azından zenginim.Pis fakir,git sen firdevsin banosunu hazırla!dermişim:)

      Sil
    5. Katya olsam da Firdevs, sıkıldığı kıyafetleri falan bana verse. Hayalim bile fakir :D

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı