Nermin Yıldırım - Dokunmadan

UGT'nin yorumu üzerine Kitapsan'a Nermin Yıldırım adlı henüz tanımadığım ama bence tanıyınca çok seveceğim kadının geçen ay çıkan, Dokunmadan adlı kitabını almaya gittim. Yeni bir kitaba ve yeni bir diziye başlamak, iyi geliyor. Yeni alışkanlıklar edinmeye benziyor. Sabah uyanınca, ayrıldığımı unutup yanlışlıkla Narsist Ormanınkralı'na günaydın mesajı atmaktan korkuyorum çünkü. Yeni bir sabah ritüeli, yeni kitaplar ve dizilerle oluyor. Yeni ayakkabılar ve çantalar sadece umut verip, kandırıyor. Bunu alırsam herkes bana aşık olacak bence. (Olmadı) Kitaplar ve diziler dürüst. Ne sen varsın, ne de sana aşık olabilecek bir bitli baklayı ayırt edemeyen kör alıcı. Gel biz sana günaydın mesajlarıyla birlikte, seni bile unutturalım diyorlar. Lafta kalmıyor.




Bu seriden ''İyi Hissetmek'' kitabını çok sevmiştim. Kişisel gelişmeye çalışmaya devam etmeye baş koydum.


Başınıza anarşist kesilirim belki bunu okuyunca. Cep boyunu aldım. 

Ben, çok kitap alan, eşe dosta çok kitap ödünç veren, eşe dosta çok kitap ödünç vermemeye sık sık karar veren, bu kararından her defasında dönen, arabaların sileceklerine, ATM'lere, banklara kitap bırakan, ama az kitap okuyan bir eli yüzü düzgün öğretmen kızım. Daha ziyade, çanta alırım. Çanta takarım. Ehliyetimi, anahtarımı bir önceki gün taktığım çantada unuturum. Bir daha unutmamak için, eve gelince çantayı boşaltma sepeti yaparım. Lazer ameliyatı sayesinde 2 aydır dünyaya toz pembe bakarım. Çiçeklerim de gözüm gibi bozulunca, budar, yeşillendiririm. Çantacılardan Matraş'ı, ayakkabıcılardan Nine West'i, giysicilerden Machka'yı severim. Çevreme göre epeyce zenginim. Zekatımı, kullanmadığım çanta, ayakkabı ve kıyafetler olarak, üniversite öğrencilerine ve arkadaşlarıma veririm. 

Sonra kendime bir 23 nisan kombini yaparım. 


Kırıldığımı da işte böyle güzel gizlerim. Kırıldıklarımla yüzleşemem. Sen bana bozuk kapı kolunu gösterip, ''Bu kapı senin a..n gibi olmuş'' deyip, kahkaha attığında gülerim. Bütün samimiyetimle gülerim. Kırıldığımdan asla haberin olmaz. Sonra bir bakmışsın. Hoop! Bir anda ortadan kaybolmuşum. Gün aşırı seninle künefe yemeye giderken, hemen her gün sana en azından kahveye uğrarken, hayatından gitmişim. Kadınlarla ilişkilerimde ortadan kayboluveriyorum. Kırıldığım zamanları ve cümleleri bilmedikleri için, neden yok olduğumu anlayamıyorlar. Bazen soruyorlar. Bana değil de, ortak arkadaşlarımıza. Tuba depresyondaymış, tedavi görüyormuş, sorun sende değil ondaymış dedirtiyorum. Seviniyor hatunlar. Yaşasın Tuba çok mutsuz. Yaşasın Tuba yapayalnız. Ohh.. Ben mükemmelmişim meğer. 

Haydi gel sıkıysa aynısını erkeklere uygula. Bir erkeğe köpek gibi bağlanmam için bana iki kez üst üste bakması yetiyor. Köpek gibi bağlanıyorum. Köpek gibi sadık olmuyorum. 

Aman neyse. En kötü benim. Tamam










Yorumlar

  1. Ah ah sihirli bir gucum olsaydi da gosterseydim o narsistle evlendikten sonraki hayatını.Yasa misss gibi yalnızlığını.Yalnızlık kader bence.Evlesen de cocuklarin da olsa 6 tane kardeşin de olsa yalnızlık varsa kaderde değişen birşey yok.UGT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen yaz en yakın arkadaşım evlenince böyle oldum ben. Yoksa, o güne dek, çok zengin biri olursa, evlenir parasını yerim. Kendi de nerede geziyorsa gezsin. Beni aldatırsa yüklü bir tazminatla boşar, keyfime bakarım. Zengin değilse evlilik ne saçma bir şey diyordum. En yakın arkadaşım evlendi. Ve ben çok yalnız kaldım. Sonra gittim; kadife sesli, termal içlik bakışlı, fakir mi fakir, kıro mu kıro bir sevgili buldum. Zengin koca falan nerdeeeeee. O fakirliği, o vasıfsızlığı ile bir Narsist Ormanınkralı çıktı salak herif. Ben de her Türk kadını gibi, bir erkek buldum. Sülük gibi yapışayım. Bir umut bu beni alır diyerek 2 ay boyunca aşırı sevilesi oldum. Sesi güzel diye flashdiske şarkılarını kaydedip, arabada okula gidip gelirken dinledim. En sevdiğim kitabı, en sevdiğim satırların altını çizip, ona verdim. (Kapağını bile açmadı) Ona çok güzel çiçekler diktim. (Kuruttu) Onun için giyindim, süslendim. (Bakmadı) Ona 8 sayfa aşk mektubu yazdım. (Cevap yazmadı) Ama kendi mesajına saniyesinde cevap gelmeyince, hakaretler ve tehditleri sıraladı. Bütün bunlar ve daha fazlası 2 ayda oldu. Özal'da yürüyüş yaparken sağdan gidip, soldan dönerdim eskiden. Şimdi sağdan gidip, soldan dönüyorum. O pis Narsist Ormanınkralı'nı görmemek için. (En sevdiği hayvan aslanmış. Neden acaba? Ve ben nasıl olur da bunu bilmezmişim? Tatlıdan nefret ettiği halde benim yediğim künefenin fotoğrafını çekip Instagram'a atan, arabası olmadığı halde benim arabamda müzik açıp, müzikçalar ekranını videoya kaydedip Instagram'a atan bir varoştan söz ediyoruz. İşte insan 30 yaşına gelip yalnız olunca, böyle 17'liklerin yaptığı salaklıkları yapabiliyor. Sonra sen bir şey yazıyorsun. Sonra anneme, sonra ağabeyimin eşine, sonra ablama bakıyorum. Hepiniz evlisiniz. Sonra kalk kendine bir kahve yap ve Dekorasyon dergini al, uzat ayaklarını. Kimse senden bir şey beklemiyor. Sen de kimseden bir şey bekleme, salak diyorum. Ve Demet Akalın'ı açıyorum en yüksek ses. Sonra bugün aşırı sevdiğim, ve benim gibi sevgisizlikten muzdarip, aşka aşık arkadaşım Charlotte (Sex and The City'den esinlenip, ona Charlotte adını taktık) gelecek. Canımız ölü gibi yatmak istiyorsa, ölü gibi yatacağız. Gece fondü çekerse, hiç bir erkeğe sormaksızın Kahve Dünyası'na gideceğiz. Mercimek köftesi yapıp, pikniğe gideceğiz. Piknikte Ebru Polat açıp, oynayacağız. Etrafta evli mutlu insanları görüp, kıskanacağız. Ama n'apalım. Kıvırcıklar düz ister, düzler kıvırcık

      Sil
    2. Şimdi sağdan gidip, sağdan dönüyorum diyecektim

      Sil
    3. Guleyim bari evli mutlu ne kadar komik bir tarif.Bizim kiskanilacak bir tarafimiz yok.Asıl biz seni kiskaniyoruz ama pis pis içimizde saklıyoruz kiskandigimizi.Evliliğin güzel olduğunu söyleyenler ancak çocukla kocayla var olduklarini sananlar.Cunku kendileri yok başka varolma biçimi bilmiyorlar.
      Senin yaptığın incelikleri anlayacak bekar erkek yok Turkiye de.Boşuna kendini yormussun bir kutuk icin.Erkekler ulasamadigi kadini seviyor.Aslinda itaatkar sessiz kadin istediklerini söylüyorlar, kadınlar da inaniyor hiç yapmayacakları şeyleri bile yapıyorlar bir odun için.Sonuç hüsran.Nerden mi biliyorum? Aptal kafalı kendimden.Artık kendim oldum.O beni mutlu etmek için ugrasiyor.Hemde 10 yıl sonra.UGT

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında