Okursanız Üzülürsünüz

Her namaza tekrar başlamalıyım dediğimde adet olduğumu fark ediyorum.

Ve canım her sıkıldığında namaza başlamaya karar veriyorum.
Demek ki adetliyken canım sıkılıyor. Hiç inanmazdım öyle sendromlara falan. 

Bir bölüm The Walking Dead izledim. Uyudum. Kerahat vakti uyunmaz diyen annemi hiç dinlemiyorum. Ve hava kararırken uyanıyorum. Midem bomboş. Dolapta yemekler var. Ama canım yemek istemiyor.

Boğazımda bir tıkanıklık var gibi . Kendimi sıkmaktan oluyor sanki. Gevşek bıraksam tükürük bezleri hepten salgılamayı bırakıp gözyaşı kanallarına hücum edecek. 

Demet Akalın açtım.

Dünyadaki tek akrabamla yazıştım.

Çünkü bütün sevdiklerim uzakta yaşıyor. Koca Adana'da bir tane sevdiğim yok. 

Dünyadaki tek akrabam dedi ki, hepimizin hayali, senin hayatın. 
Şükret, mutlu ol.

E haklı.

Mutluyum da, kerahat vakti uyumalarıma çare bulamıyorum aslında.

Birlikte dizi izleyebileceğim bir arkadaşım olsun istiyorum. Bir kaç ay öncesine kadar vardı. Varlardı.

Şimdi herkes bir yere dağıldı. 

Yalnız yaşamak istiyorum demiştim hep. Başardım. 8 yıldır yalnız yaşıyorum. 

Ama yalnız kalmak istiyorum dememiştim ki.

Sistematik bir şekilde yalnızlaştım. 

O kadar çok arkadaşım vardı ki.. Sevgililerim de oluyordu.. 

Şimdi 5 tane arkadaşım kaldı. Her gün dua ediyorum benden soğumasınlar diye. Uzaklardalar. Uzun mesafe arkadaşlık oluyor mu?

Sevgili desen, varla yok arası. 

Yorumlar

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)