Pandora Band - Her Neyse

''Ve ben artık seninle olamıyorum, birtanem.. Elimde değil.. ''
En sevdiğim ikinci şarkıcı Betül (Pandora Band) söylüyor. Leman Sam'ın bir şarkısıymış. Bilmiyordum. En sevdiğim birinci şarkıcıyı söylemem. Onun adı bende ve beş arkadaşımda saklı. O beşi de kendi beş arkadaşına söylediyse 30 eder. 30 kişinin bildiği sır değildir. Bir de en sevdiğim şarkıcının kendisi biliyor. Etti mi 31. Ben yine de burada söylemeyeceğim. Baş harfi yok. Hem bağlaç olan de ile ek olan -de'yi ayırt edemiyor. Belki edebiliyordur da önemsemediğinden o an kolayına nasıl geliyorsa öyle yazıyordur. Herkes, benim önemsediğim detayları önemsemeli kuralım esnemiyor. Esneyecek. Başka türlüsü hep OKB. 

Gerçi son iki psikiyatr ikna oldu OKB'li olmadığıma. Etiketlenmek çok üzücü. Çünkü etiketin hakkını veresi geliyor insanın. Ben OKB'liyim, dur ütüyü fişte unutmuş muyum bakayım. Ben OKB'liyim, basamakları sayayım. 

Bir tane benden uzak Allah'a yakın eski arkadaş, beni PEŞİNHÜKÜMLÜ sıfatıyla etiketledi. O kadar inandım ki peişinhükümlü olduğuma, o günden sonra o sıfatın hakkını vermek için çabaladım durdum.

Psikolog, sorunumu sordu. Çok sinirliyim, dedim. Kendini böyle etiketleme. Sonra o etikete uygun davranmak zorunda hissedersin, dedi.

Bilmem kaç haftada söylediği tek mantıklı cümleydi.

Erkeklere, evli olsak ve beni yatağımızda bir erkekle yakalarsan ne yaparsın, diye sorarım, dedim. Nitekim, öfkesini kontrol edemeyen biriyle evli olmak beni çok korkutur. Ömür boyu bir tavşan uykusu. Asarım keserim diyenleri direk elediğimi söyledim. Boşanırım diyenleri takdir ettim, dedim. 

Bu sorumun çok uç olduğunu iddia etti. Kendisi fiziksel gücü yetmediği için öldüremezmiş ama böyle bir sahne karşısında sakin kalmak çok zormuş. Mutlaka öteki kadının saçını falan yolar, bağırırmış.

Diplomayı bakkaldan almış sanırım.

Ne yani, sen de öyle yapmaz mıydın dedi. Tabi ki hayır. Orada olduğumu bile belli etmez, sessizce parmak uçlarıma basıp, evden çıkardım. Hop, aynı gün bir boşanma talebi yollardım, dedim.

Ay aman sakın seni denemiş o, falan demeyin. Nerede onda o zeka.

Son iki psikiyatra, bende OKB yok, yanlış teşhis koydular, dedim. Biri, bana bir kaç soru sorduktan sonra OKB teşhisini kimin koyduğunu sordu. İsmi lazım değil, dedikodu olmasın şimdi dedim. Ay önündeki ekranda yazıyor işte. Sanki bilmiyorum randevu geçmişimin bütün çıplaklığıyla orada durduğunu.

Bir kaç senedir Face'te şurada burada milletin ekmeğini bolca yediği Tutunamayanlar'a başlayacağım şimdi. 

Şu an etrafımdan bir kaç görüntü:









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)