Sakkın sakkın sakın haa

Sakın benim gibi aptal olmayın. Machka pantolonunuzla annenize gidip, sanki orada eşofmanlarınız yokmuş gibi, çişimi yapmaya girmişken, şu tuvaleti bir güzel çamaşır suyuyla temizleyeyim demeyin. 

Sakın benim gibi üşengeç olmayın. Günlük su isteyen bitkilerinizi, sabır taşı yapıp, aman bak ben de hiç su içmiyorum sonuçta ölmüyorum diyip, öldürmeyin.

Sakın benim gibi ... Bunu söylemeyeceğim. Mahrem.

Sakın benim gibi maymun iştahlı olmayın. Aynı anda 4 dizi izleyip, 5 kitap okuyup, hepsini yarım yamalak bırakmayın. 

Sakın benim gibi nefret dolu olmayın. Sizin için şık giyinmeye çalışan bir adamla, siyah gömlek giymiş diye piyanist şantöre dönmüşsün, önce bir kaç damla yaaaaaşşşşşş, diye alay etmeyin.

Sakın benim gibi ince düşünceli olmayın. Yolunun üstündeyse beni de falanca yere bırakır mısın diyen komşunuza, aa tabi ben de oradan gidiyorum zaten diye yalan söyleyip, sırf onun için yolunuzu değiştirmeyin. 

Sakın benim gibi ince düşünceli de olmayın. Bana hastayken getirdiğin orkidenin saksısı küçük geliyor artık. Sende başka orkide saksısı var mı diye soran komşunuza, aa evde fazla var tabi, yarın bırakırım sana deyip, gidip yeni saksı satın alıp götürmeyin.

Sakın benim gibi ilgi budalası olmayın. Bu konuda detaya girmeyeceğim. Sadece SAKIN diyorum. Siz anlayın.

Sakın iş yerinden yakın arkadaş ya da sevgili yapmayın. Bugün hurma yersiniz, yarın kabız olursunuz.

Sakın sizden başka herkes çok mutlu, çok eğleniyor, çok şanslı, çok seviliyor ya da çok zengin sanmayın. Instagram çıktı, mertlik bozuldu.

Sakın daha güzel olabilmek için bedeninize ya da ruhunuza zarar vermeyin. Daha güzel olduğunuzda daha çok sevilmiyor, daha çok onaylanmıyor veya saygı görmüyorsunuz.

Sakın güzel bardaklarınızı, güzel peçetelerinizi, güzel tabaklarınızı misafire saklamayın. Kendiniz kullanın. Onlar da kalanlarla idare etsinler. Size gelen, sohbetinize gelsin. 

Sakın dizüstü bilgisayarınızın klavyesini çok tozlu bulup, elektrik süpürgesiyle temizlemeye kalkmayın. f9 tuşunuzu koparırsınız sonra. 

Sakın kendinizle ilgili bilgi vermeyin. Çünkü kime ne. 

Sakın kimseye kendisi ile ilgili bilgi sormayın. Çünkü size ne.

Bir de sakın bana bir daha kimse maaşımı ve kiramı sormasın. Lütfen. Sakın.  


Yorumlar

  1. Sen buraya yazınca merak ettim, sahi kiran kaç lira?

    YanıtlaSil
  2. Black or white
    Man or woman
    Heterosexual or homosexual
    It doesnt matter
    I hate all of you...
    Seni anliyorum tuba iki tane cocugum olmasa kimseye merhaba bile demem yasam tarzin yasam tarzim olurdu. Ama onlar icin mecburi sosyal iliskiler kuruyorum... Hepsinden de nefret ediyorum hepsi de mal. Maas soran kira soran her boka karisan kendinden baska herkesi aptal sanan tipler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrım yapmıyorsun, harika :D Çekirdek ailem ve çekirdek arkadaşlarım dışında kimseyle sosyalleşmek zorunda olmadığım için sevindim. Geçen ay göz ameliyatı olmuştum. Okuldan biri tribe girdi telefonum yok diye. Arayıp geçmiş olsun diyememiş. Ayyy selülitli götüm . Sen kimsin de beni arayıp geçmiş olsun diyeceksin. Sırf gerçekten mi hastayım, yoksa sahte rapor alıp tatile mi gittim merakındasın. Sahte pislikler! Araba aldığımdan beri (Allaha bin şükür) sokakta tanıdıklarla karşılaşma olayım hemen hemen bitti. Apartman girişini saymazsak. Keşke arabadan evime yatay geçiş yapabilsem de apartmanın önündeki basamaklarda yaşayan parazitlerle muhattap olmasam. ''Ayy Tubaaa çok zayıflamışsın. Ekmek yeeee yemek yeeee.'' ''Tuba yok mu konuştuğun biri? Bak 30'undasın artık. Seçici olmaaa'' ''Araban ne kadar benzin yakıyor? Tüp taktırsana yaaa. Yazık her gün bir ton yol gidiyorsun'' vs vs vs Hep beraber karar alsak, sohbet etmeyi bilmeyen, sadece irdeleyen, didikleyen, olmayan aklını paylaşmaya çalışanları duymazdan gelsek. Ve yavaşça yok olsalar..

      Sil
    2. Telefonsuz hayat çok mantıklı ben de deneyebilirim. Epostama dakika başı bakabiliyorum nasılsa. Bana da üç kankimle kurduğum whatsapp grubu, eş ve çocuklar yetiyor da artıyor. Diğerleriyle sırf ayıp olmasın baskısı yüzünden konuşmaya selamlaşmaya yardım etmeye başlıyorum, sonra ipin ucunu kaçırıyorum. Alma saksı falan kimseye. Yarın öbür gün senden kötüsü olmaz.

      Sil
    3. Bu arada o whatsapptaki kankilerimden biri 85 doğumlu ve yeni evlendi. Eşi hem yakışıklı hem kaptan. Seçmeden alma ahahah :)

      Sil
    4. Hem saksı aldım. Hem orkide toprağı aldım. Evde vardı yaaa, kullanmıyordum diye de yalan söyledim. İnsanlardan böylesine nefret ederken bu şirin olma çabalarım da ne itici yaa. Asıl nefretlik benim galiba.

      Sil
  3. Yaziya bayildim. Onerileri dikkate alacagim. Ama ben zaten o kadar verici degilim. Kimseye saksi falan alamam. Hoslanmadigim hic kimseyle de konusmam. Hatta pat diye selami sabahi keserim, afallar. Yalniz dizi ve kitap konusunda ayniyiz. Basucumda 5 tane kitap var bitirilmeyi bekleyen... Dizilere de basliyorum sarmazsa amaaan off deyip birakiveriyorum. Bu arada bir dizi tavsiyesi:Girls. Cok guzel, komik, sasirtici. Hannah'a bayilirsin. Izlemediysen izle derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o pat diye selamı sabahı kesmeyi 3 kişiye yaptım şimdiye kadar. Üçüyle de çok samimiydim. Ama aslında sevmediğimi fark etmiştim. İkisi sallamadı. Onlar da benden uzaklaştılar. Birisi çıldırdı. Kendisi zaten sapıktır. Kendisini terk eden erkeklerin de kapısına falan dayanır. :D

      Dizi tavsiye etmene aşırı sevindim. Sevdiğim herkes başka başka şehirlere gittiği için son bir kaç aydır bunalım takılıyordum. Benim diziler de hep drama, gerilim vs. Şu popüler sitcomları sevememiştim. (HIMYM, Friends vs)

      Bu öneriyi hemen değerlendiriyorum. Walking Dead'in 3 bölümü kaldı. Bu akşam onuı bitirip yatayım. Yarın senin dediğine başlayayım

      Sil
    2. Soyle soyleyeyim girls sex and the city'nin genc kadinlardan olusan versiyonu gibi ama daha manyak seyler oluyor. Kucuk bir kizim oldugu icin sadece hafta sonlari izleyebiliyorum. Sex and the city'yi sevdigini bildigim icin tavsiye ettim. Ben de senin sevinmene sevindim.

      Sil
    3. Izleyince nasil buldugunu da yazarsan daha cok sevinirim. Sezon 5'teyim ben. Her sezon daha da guzellesiyor.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Koridorum - Mayıs 2016

Benim gibi malgöz olmayın