Kafamda Soru Falan Yok



Kafamda deli sorular falan yok. Prada muhteşem namıl rengi gözlük, 750 lira. Okulda çalınan muhteşem gözlüğümü çok özlüyorum. O, bunun biraz ince çerçeveli ve kahverengi olanıydı. Yine Prada'ydı. Şu anki gözlüğümü Markafoni'den 250'ye falan almıştım. Dolce&Gabbana. Pudra rengi kemik çerçeveli. Sevimli bir şey. Yani gözlüksüz kalmadım. Var bir tane. Tabi ki de bu perşembe A101'e 700 liraya gelecek olan lazer epilatörü alacağım. Çünkü lazer yani. Ağdadan bir takım bölgelerim bıktı. Kendim yapıyorum bir de yani. Ha, kuaföre yaptırdığım zamanlar da oldu da, bende bir gizli kamera korkusu var. Lazere de 5 seans gitmiştim Yakala.co kampanyasıyla 5 seans 50 lira. E onda da kendimi pek güvende hissetmedim. Acılı bir jinekolojik muayenenin biraz daha utanç verici hali. Oturup size ev tipi lazer epilatörleri övmekle uğraşamayacağım. Philips Lumea 1997 almayı düşünüyordum. Neden 1997? Çünkü kabloluydu. Diğer Lumea'lar şarjlı. Ne saçma. A101'i icat eden gavursa da cennete gitsin. Şu gelecek olan Rowenta epilatör de gayet iyi. Hem 300 bin atış. At at bitmez. Ailece kullanırsınız falan diyor yorumlar. Hiç de kimseyle kullanamam. Banane be. Allah allah. Herkes çalışsın kazansın lazer epilatör alsın. Yok efendim, çalışmaya götü yoksa tıraşa devam etsin. Bir takım yakınlarıma ısıtıcı makineli ağda seti hediye etmişliğim var. Tembelliklerinden onu bile kullanmıyorlar. Amaaaan bir takım yakınlarımı da sevmiyorum zaten.

Lazerle göz ameliyatı olmuştum 3 ay önce. Oradan çıkarken bana taktıkları gözlük gibi şeyi atmamıştım. Lazer epilatör alırsam kullanırım ışınlardan rahatsız olmamak için diyordum. Rowenta, gözlük de veriyormuş, aferin. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı