Kaktüsüm Çiçek Açtı

UGT sayesinde hayatımda okuduğum en güzel kitabı okudum. Nermin Yıldırım - Dokunmadan.

Okuldaki tek arkadaşım Mergen'e ödünç verdim. Geri alınca altını çizdiğim yerleri size yazarım. İlginizi çekerse siz de okursunuz. 3 yıl öncesine kadar kitap ödünç vermeye tövbe etmişlerdendim. Aman da nasıl sinirleniyordum vaktinde iade etmeyenlere. Şimdi sallamıyorum. Artık konuşurken her kelimenin ardına ''dedi'' getirenleri de sallamıyorum. Yazım hatası yapanları da sallamıyorum. Bir ayağı sallanıp duran balkon masamı da sallamıyorum. Size sallanan sandalyemden bahsetmiştim bir zamanlar. Ablamın deposundan geçen gün getirebildim eve. Onun kırık dökük olmasını da sallamıyorum. Durun sizin için fotoğrafını çekeyim. A101'den aldığım penye çiçekli don, ilk giyişimde delindi. Onu da sallamıyorum. Şimdi klavyeden elimi çektikçe o deliği kurcalayıp, büyütüyorum. 






Sandalye, evime geleli bir kaç gün oldu. Çok pisti. Balkonda hortumla yıkadım. Ayak tamiri konusuyla ilgileneceğim. Az önce salona koydum. Oturup, iki ileri üç geri sallandım. Ve yavaşça omzumda üçgen bir örgü şal, yüzümde yakın gözlüğü ve elimde eski bir fotoğraf albümü belirdi. 

Derken, 2017'nin son yeşil eriklerini tuzlayıp yedim. Boynumdaki kelebek kolyeye baktım. Kulağımı kaşıdım. Kulak bizzikleme çöpünün nerede olduğunu düşündüm. Bazı kaktüsler çiçek açıyor. Bazılarının üstüne çiçek yapıştırıyorlar. Bazı insanları, o çiçeklerin sonradan yapıştırıldığına inandıramıyorum. Balkonumdan çam ağaçlarını son seyredişlerim. Karşımdaki apartman yıkıldığından beri seyredebiliyordum zaten. 

Evime yeni bir şey aldığımdan söz etmiştim geçende. Bir mobilya falan almışım gibi geldi kulağa, biliyorum. Boş hayal kurdurdum size. Aslında lazer epilatör aldım. O sevinçle bütün evi temizledim. Duşakabin giderinden topladığım saçlarımı klozete attım. Sifonu çektim. Kılların gidişini huzurla seyrettim. Darısı muhtelif bölgelerimdeki kıllara diyerek ilk seansımı yaptım. 

Kıllara veda partime katılanları tanıtayım size:








Kıldan oluştuğumu düşünüyorum. Yukarıdakilerin her birini farklı yerlerde kullandım. Lazerle evde ilk deneyimim oldu. Kuaförde yapılana göre çok daha az acılı.

Ben Kitapsan'a gidiyorum yaaa. Nermin Yıldırım'ın diğer kitaplarına da bakacağım. Bir de pazara uğrayıp, ne alsam? Hımmm. Patlıcan olabilir. Musakka yaparım. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)