Temmuz 2017 Evim




























































Yorumlar

  1. Yeni evin pek güzel. Guzel de dosemissin. Huzurla otur... Sallanan koltuğu göremedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hilal. Depoya indirdim. Pislik dökülüyor sağından solundan. Fakirim bu sene. Önümüzdeki yıl tamir ettireceğim.

      Sil
  2. Aa ne zaman taşındın? Güle güle otur... eski rezidansın salonu güzeldi ... yeninin de mutfağı ferahmış... yeni evinde yeni güzel günler diliyorum... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 temmuzda evden çıkmam gerektiğini öğrendim, 4 temmuzda evi buldum, 5 temmuzda taşındım. Böyle kolay oldu sanma. Adana'da aylık kiralık ev bulmak, sahibinden ev bulmak, hem de 40 derece sıcaklıkta nedir bilme sakın. Allah düşmanıma yaşatmasın o günleri..

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı